Известие

Collapse
No announcement yet.

само аз ли съм карал с болт под педала на газта?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
    абе чудих са що толко умира колата във високите обороти на големите предавки и вчера видях че има болт под педала на газта който не позволява да се натисне до доло(един пръст разтояние някаде). махнах го и стана чудо
    Aбе Слави ти преди няколко дена разбра че имаш чип, сега и като си махнал болта, няма да можем да те стигнем бе...
    Иначе и аз имам болт и то май всички имаме и не мисля да го махам, щом така са преценили италианците и така си върви подобаващо...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      Всъщност - едва ли Но предполагам, че си съгласен, че ефект от развиването на болта не би трябвало да се очаква
      Няма да има ефект,освен ако преди това някой не си е направил майтап .
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #18
        Преди 1-2 месеца имаше подобна тема. Махането на болта няма да засили колата. Огъване на педала нагоре за по-голям ход - също
        По-ентусиазираните могат да хвърлят едно око за собствено успокоение да не им се е отвил 1-2 витки и да е изял някой кон
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Болта си е фабрично там. Той е вътрешен шестостен и някои го развиват уж да не могат да дават газ и да не им гори много. Но колко по-малко гори е много спорно. Даже в някои случай се оказва, че има и обратен ефект. Той е сложен там за да не се скъса жилото от напън. Или да се скупи механизма на дросела. Не го махайте, а си го настройте така, че да опъва жлото точно преди максимума на самата клапа. С 1, 2 градуса повече или по-малко отворен в крайно поожение е все тая.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Болта си е фабрично там. Той е вътрешен шестостен и някои го развиват уж да не могат да дават газ и да не им гори много. Но колко по-малко гори е много спорно. Даже в някои случай се оказва, че има и обратен ефект. Той е сложен там за да не се скъса жилото от напън. Или да се скупи механизма на дросела. Не го махайте, а си го настройте така, че да опъва жлото точно преди максимума на самата клапа. С 1, 2 градуса повече или по-малко отворен в крайно поожение е все тая.
            Сега ако покажеш и къде са жилото и клапата при жтд...
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Значи извода от темата е НЕ си махайте болта от педала.Може да се получи някои гаф,както разбрах от по-горе написаните коментари.Аз моя щего върна утре,за да съм по-спокоен

              Comment


              • #22
                оле много мъка има по света.
                за съжаление у сие форум тоже.
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  Аз имах между другото такава "болежка", но при мен се случи щото английски педали прехвърлих вляво(ще ме извинявате за двусмисления израз), прехвърлих и всичко от пода, че имах под ръка много читаво, и в действителност след седмица каране открих че при педала до дупка стигам 6к оборота - мокета прилягаше към пода по различен начин.....огънах педала, лек реглаж с болта и нещата заспаха....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    никво слагане. без болта се цеди по лесно. кот стане

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      Сега ако покажеш и къде са жилото и клапата при жтд...
                      E там няма. Ма има потенциометър.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                        никво слагане. без болта се цеди по лесно. кот стане
                        Да стане, да стане - квото и да стане, ще е в твойта кола...

                        На въпроса в началото на дебата - само ти караш Без болт!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Да стане, да стане - квото и да стане, ще е в твойта кола...

                          На въпроса в началото на дебата - само ти караш Без болт!
                          начи съм най бързия приятно затваряне на темата
                          Last edited by k1lcone; d.m.y г., 11:09.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                            начи съм най бързия приятно затваряне на темата
                            Мерси...

                            Comment

                            Working...
                            X